weer thuis - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ghanacomité Utrecht - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ghanacomité Utrecht - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Ghanacomité

11 Augustus 2011 | Ghana, Accra

Na een enthousiast eerste verslag een paar dagen na aankomst in Accra bleef het erg stil op dit blog. Ondanks ons voornemen de lezers van dit blog op de hoogte te houden hebben we weinig van ons laten horen. Maar ook in dit geval betekende geen nieuws goed nieuws. We hebben drie geweldige, intensieve en inspirerende weken gehad waarin we vriendschappen hebben gesloten, opgebouwd zijn in ons geloof en hoop hebben mogen ontvangen voor de kerk in Nederland.
Tijdens deze weken was het voor ons lastig afstand te nemen van alles wat er gebeurde en een internet cafe op te zoeken om dit blog te updaten. Nu we weer terug zijn in Nederland en alle indrukken wat beginnen te landen zullen we onze ervaringen proberen te delen. Vandaag zijn er wat foto´s geplaatst en deze zullen nog aangevuld worden de komende tijd.
Een warme groet namens ons allemaal,

La Teley (bettelies) Awoa ( evelien) , Naa Atswei( Ruth), Naa Adei ( marina) Na Ayeley ( arja) Nii laate( peter,Nii Ashitey (Bob)

• 12 Augustus 2011 - 05:29

Fam. Van Ek:

Jullie zijn weer thuis
    Fijn dat jullie het goed gehad hebben.
    Arja tot de 21ste.
    De groeten van ons

• 12 Augustus 2011 - 07:35

Bettelies:

Sorry Bob, dat ik je naam heb misbruikt om dit bericht te posten..voor de duidelijkheid bovenstaand blog is door Bettelies geschreven, niet door bob, hij is dan ook op geen enkele manier verantwoordelijk voor de inhoud :-)

• 12 Augustus 2011 - 08:48

Wil Van Den Berg:

Ik had inderdaad wel meer verwacht, maar fijn dat jullie het heel goed hebben gehad.
    T. Wil

• 12 Augustus 2011 - 15:12

Roel:

Hoi!

Heb gelukkig steeds via de telefoon gehoord hoe het met jullie ging. En Marina heeft al veel verhalen verteld, het moet echt een intense ervaring zijn geweest. Ik hoop dat jullie er goede herinneringen aan over houden! En ik lees graag nog wat er achteraf gepost wordt!

Groetjes,

Roel ( x aan Marina!)