Welkom - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ghanacomité Utrecht - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ghanacomité Utrecht - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ghanacomité

06 Juli 2011 | Nederland, Utrecht

Leuk dat je/dat u ons weblog bezoekt. Op dit blog kan jij/kunt u op de hoogte blijven van onze belevenissen in Ghana.

Over tien dagen is het zover, dan reizen wij, een groep van zeven Utrechters af naar Accra, Ghana! Daar zullen we drie weken te gast zijn bij de presbyteriaanse Nativity Church te Accra.

Sinds 1994 zijn er vriendschapsbanden tussen deze kerk en de Protestantse Gemeente Utrecht en zijn er op regelmatige basis uitwisselingen geweest. De band tussen de kerken is ontstaan uit de wens elkaar tot steun en opbouw te kunnen zijn, te kunnen leren van cultuurverschillen en elkaar te kunnen helpen bij de verspreiding van het evangelie.

Onze reis zal in het teken staan van ontmoeting en gesprek rond het thema:

"How to remain faithful and fruitful in today’s religiously diverse and modern world: challenges and the way forward”

Op dit moment zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis en binnenkort is daar meer over te lezen op dit blog. Meer over wie wij zijn en waarom we enthousiast zijn voor deze reis is te vinden in het verslag met de titel voorstellen.

meer over de gemeente waar wij te gast zullen zijn is hier te lezen

een warme groet!

• 06 Juli 2011 - 20:19

Margriet Westerbeek :

Leuk om jullie werk in Ghana via deze site te kunnen volgen. Wens jullie goede voorbereidingen, een goede reis en een plezierige tijd in Acrra toe.

• 08 Juli 2011 - 14:24

Rene Haveman:

leuk dit zo te lezen ik wens jullie een goede voorberijding op en een leuk verblijf in ons Ghana! totziens!